Sabtu, 23 Jun 2007

kEk@OnLiNe sUDaH dITERbitKAn


Buku Resepi KEK@ONLINE kini telah diterbitkan!!!
Dengan sukacitanya dimaklumkan bahawa Resipi@Online telah menerbitkan sebuah buku koleksi resepi kek-kek terkini dan memaparkan cara yang lengkap bagi memudahkan proses perlaksanaannya.

Dan sebagai tanda terima kasih kami pada anda, kami menghadiahkan Buku 100 Petua Masakan yang berharga RM 10.00 setiap satu, dan 2 buah buku resepi dari 2 Restoran Makanan Segera terkemuka di dunia. Jadi apa hendak di tunggu lagi dapatkanlah segera naskah buku resepi Kek@Online hari ini dengan harga RM 35.00 dan percuma 3 buah buku istimewa dari kami.

BONUS ISTIMEWA UNTUK 50 PELANGGAN PERTAMA!!!!!! 2 buah buku "Resepi Rahsia" yang menjadi rahsia tradisi turun temurun yang sudah pasti harganya mencecah ratusan malahan ribuan ringgit untuk setiap satu resepi, tentu anda tertanya-tanya resepi apakah itu , buku resepi misteri, yang telah menguasai banyak selera penduduk dunia, intipatinya cukup disimpan rapi selama ini dan kami ingin berkongsi bersama pembeli yang bertuah.

Ingat, naskah ini hanya boleh didapati di sini sahaja dan tidak terdapat di mana-mana kedai buku yang berdekatan dengan anda. Hanya di website ini SAHAJA. Jadi, usah berlengah lagi! Dapatkan naskah tersebut hari ini supaya anda dapat mengembalikan ingatan nostalgia masakan kampung kegemaran anda.Hanya dengan RM35.00 sahaja untuk anda mendapatkan segala-galanya disini. Sesuatu yag susah untuk di bayangkan dengan harga RM35.00 kalau hendak dibandingkan dengan buku ini.

Tajuk: KEK@ONLINE (Edisi Terhad)
Bil M/S : 127 ms
Harga : RM35.00

Pembelian boleh dilakukan melalui Bank-in /Bank Transfer /ATM Deposit

1) Depositkan wang sebanyak RM35 ke dalam salah satu akaun berikut mengunakan perbankan internet / cash deposit / ATM deposit .

Maybank
162263171079
HSBC
12029020241421

* Anda digalakkan membuat bayaran melalui internet banking Maybank2u.com atau HSBC Internet Banking

2) Nyatakan maklumat pembayaran anda dengan terperinci dan emailkan kepada fadzlis2000@yahoo.com. Sila pastikan alamat email anda betul. Setelah pembayaran anda di jelaskan oleh bank anda kami akan menghantar buku ini melalui email.

Tiada ulasan: